Thursday, January 05, 2006

UNderworld of Arad - Sin City red lights



Sint sigur ca o sa aflam mai multe despre subsolul orasului - chestii care vorba aia - nu incap inca pe posturile oficiale sau pe siturile de stiri. Unii spuneau ca Arad-ul are o lume interlopa mai dezvoltata decit TM - sau poate densitatea e mai mare pe cap de locuitor cum spunea cineva aseara. Intotdeuna m-am gindit ca ar fi interesanta o literatura care sa creasca din asta. Vorbeam odata cu Milos despre oraselul sarb din care este el - Nis sau asa. Imi zicea ca exista un scriitor care vine de acolo si care scrie o literatura oarecum similara cu Vakulovski si ca intotdeuna se bazeaza pe datul local amplificindu-i limitele si garnisindu-l cu tot felul de detalii tipice, si limbaj de argou local.
Strip-barurile din Arad par sa aiba o istorie foarte interesanta. Ele migreaza, schimbindu-si locatia, facind viraje, lasind in urma alte stabilimente si institutii. Asea am aflat ca sub KF este o veche puscarie, si ca in KF a fost odata un Strip-bar...
Eh, la inceput cind se lucra din greu la construcite se dezgropau tot felul de relicve care din pacate au fost aruncate (caci altfel ar fi putut fi scanate aicea pe blog sau deveni vaza de lucrari ulterioare!). Au gasit pina si un fel de portfolio prafuit, cu fetele de la stabiliment pozate. Asta e istoria secreta, un fel de misterele Aradului. Soferi de TIR care opresc noaptea la centura. Lumini slabe. Lumea de sub poduri. Fotografii facute de la distanta, fara blitz. Razii neasteptate. Corsete stranse, dantela veche, si picioare infasurate in platform shoeees sho shoo.

4 Comments:

Blogger flo' said...

ha, eu am trait in Arad pe bucati. pina la 5 ani. apoi in vacante.
inca mai am destule rude pe acolo
da' ele n-au legatura cu underworldu'

cineva [persoana din Arad] imi spunea ca orasul este foarte corupt. sau oamenii is foarte corupti.
prin anumite conjuncturi, am asistat la destule events mai underworld, de la concursuri ilegale de masini pina la... :))

faza e ca underworldu' timisorean nu prea-l cunosc, asa ca nu pot sa fac vreo comparatie.

6:40 PM  
Blogger flo' said...

acum mi-am adus aminte: ma tot intrebau unii daca nu sunt undercover... desi eram cam mic pe vremea aia [acum 8-10] ani.
da' eu ziceam ca sint varu' lu'... si na... intelegeau toti apoi... :P

9:15 PM  
Blogger megatron said...

arad + paris = paradis si trafic de carne vie

4:56 AM  
Blogger Vlad Nancă said...

Whate else is new?

7:15 PM  

Post a Comment

<< Home