Tuesday, October 30, 2007

sfars(h)itul lumii

banuiesc ca pentru cei ce au ocazia sa citeasca acest mesaj a trecut destul timp de cand nu am mai scris nimic ca si user dar pentru cine inca e ciudat ca din timpul in care scriu nu pot sa prevad in timpul vostru in ce zi sau ce ora veti vedea mesajul oricum ce vroiam sa spun e ca am dat de cineva, destul de dat peste cap de cele intamplate si culmea culmiilor e american, SE PARE CA NU DOAR IN ARAD S-A INTAMPLAT CEEA CE S-A INTAMPLAT!!! ci peste tot in lume, din pacate de la tipul asta nu am putut afla nimic era complet prajit si mi-a dat ceva link inca valabil in timpul vostru (cel putin asa mi-a spus el) in care el crede si si-a dedicat toata viatza pentru o astfel de cauza: http://www.youtube.com/watch?v=gRQrA5UrRgA

oricum apropo de ce spuneam inainte e ca am gasit niste imagini, ce-i drept putin distorsionate din trecut si am sa le postez, sunt chiar inainte de dezastrul petrecut, am sa le postez incurand, din pacate nu pot sa am sigurantza ca mesajul va ajunge la timp aici dar voi face tot posibilul

0 Comments:

Post a Comment

<< Home