Wednesday, March 01, 2006

...noaptea steagului alb patat cu singe...


Simbata seara(25 02 2006) sa intimplat ceea ce parea ca nu se mai poate intimpla ever...am intrat in KF...si eu si Lida si nu numa ca am intrat,dar am ramas o noapte acolo. Am fost luatzi pe sus, din barul de visavis, de hoarda micro-vipurilor autohton-universale (Tiron, Neghinitza,Mimi, Mistik, Ivi...) si aruncatzi direct in presupusa groapa cu lei.
Nebunia sa transformat inr-un party-spontan-creazy-shitt, cum sar zice, in mijlocul flaierelor unui Berlin din anii 2001-2002 pe care Stefan l-a pastrat in pungi in sa il arate peste timp.
Desi actant central al scenei bucurestene, de ceva vreme, mai exact de vre-o trei ani , Stefan, sa conectat puternic si cu rezistentza locala. A fost de la inceput pe baricadele constructziei celebrei cafenele, sustzinind-o pe tot parcusul dezvoltarii ei, si vrind-ne-vrind a asistat la telenovelele underground care i-au marcat isroia.
L-am cunoscut pe vremea StudenFestului 2004 cind a facut o prezentare ce lega noizul de productzia de animeuri, (atunci am aflat de existenza BLAME !-ului). Tot atunci la cunoscut pe Dyslex cu care a pus muzica in piatza Unirii pe linga Vaca si altzii.
I-mi aduc aminte ca l-am rapit din Timisoara sa-i aratam spatziul KF-uli care era inca o gamada de gunoi incarcat de istoria streaptisului si a puscariei. Prin gura lui Bucurestiul si-a facut o imagine despre cea ce urma sa se intiple in Arad, o imagine care pe noi dejea incepea sa ne copleseasca si sa ne intrebam daca reusim sa ne ridicam la nivelul ei...
De atunci relatzia sa mentzinut systematic, nettworckul sa dezvoltat cu ajurorul lui si oamenilor ca el (exemplu Nita) .
Dupa vre-o doua saptamini de la deschiderea spatziului, din cauza unor neintzelegeri de factura inimologica, eu si Linda am primit INTERDICTZIA prin mesagerul Jibreel care ne-a intilnit, intr-o dimineatza cu o vreme extrem de placuta, pe terasa Bellvedere-ului si ne-a transmis verdictul si osinda.
De atunci, evenimentele KF-ului erau rupte intr-un fel, cind auzeam ca un event se intimpla pe acolo, ne suiam pe tren si hop eram lipitzi cu fetzele de gemurile termopan sa prindem frinturi de proiectzii sau stateam prin vre-un bar din apropiere si ne transmiteam mesjele cu ajutorul intermediarilor neutri, ca suntem pe zona si ca am venit pentru intilniri guerrilla cu prietenii invitatzi din alte orase.
A fost o perioada incarcata de tensiuni, de farimitzari si tabere creeate ad-hoc in numele unui razboi fictiv...
Noaptea de Simbata a demonstrat ca lucrurile nu stau chiar asa cum exista ele in proiectzile noastre de razboinici ce suntem, si ca exista sanse ca orgolile sa fie depasite si spatziile sa fie impartzite in mod uman, chiar cu pretzul singelui scurs in aceea noapte din policele lui Stefan care avea o freza de « cocos-terminator » si de pe mina Lindei,cu un telefonde jucarie in forma de fecioara maria la git, care vreea sa-si initzieze papilele gustative, virgine pina atunci de acest gust sacru.

A fost o noapte incarcata de puls si blitzuri de aparat. Sau facut o gramada de poze chiar in spatele pultuli impreuna cu energicele chelneritze, ca in inima unui monstru mitic capturat ...care intr-un final ne-a satisfacut cu cafele lavatza...

Ritualul revederii a culminat intr-un dans aproape transic pe punck si la busturile aproape goale. Pe la 3 lumea era ametzita de atita scurgere de energie pozitiva si amintirile au inceput sa fie impachetate si puse la pastrare pentru un viitor pe care parca se vad plutind barcutze de hirtie de ziar cu steaguri albe infipte in catarg...
Gabi si-a uitat telefonul acolo...poate ceva spirit al destinului i-a soptit sa faca acest gest nesabuit...cine stie...
A...din povestea asta a lipsit Ioana si Bogdan care si-au tras casca de cavaleri si sau retras in linistea orasului...pacat ca n-atzi ramas...poate ne-am fi taiat impreuna si ne-am fi lipit miniele in numele a ceva mai presus de noi...da cine stie...poate altadata...

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mega corec...asemenea noptzi ar trebui sa fie mai dese...poate urnim shi noi fantoma asta de orash....aviz amatorilor

9:19 PM  
Blogger flo' said...

ce n-ati zis nimic????
ca veneam si eu!!!

damn it!

10:56 AM  
Blogger RumCzeisZ said...

ba ce tot atata!? sa curga sangele! "mai glumim, ne mai distram". la anu' ne vedem, in ziua care de acuma' se numeste "Bloodgiving Day". traditie si originalitate Arad style. Dupa aia' merem la biserica, sa nu ajungem la satana in katlan'...
Vive la resistance!
al vostru tovarasch\

9:45 PM  
Blogger tudor borduz said...

yes baby
at last!!!

1:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

este un inceput,venim si noi dar ne-am saturat de tot felul de interdictii, suntem si noi mai altfel,unii e mai nesimtiti dar se pot corecta.
*ps. promit sa fim cuminti si amicii nostrii sa nu faca urat

12:37 AM  
Blogger RumCzeisZ said...

Und jetzt kommt mit den Skandall!

7:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

OSANA OSANA OSANA........

11:01 AM  

Post a Comment

<< Home